۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

رفیق خوب روزها...شبها...!

مدتی است که شارژ ADSLام تمام شده و به دلیل همیشگی در مضیقه بودن به لحاظ مالی توان باز شارژ را نداشته ام و کنون نیز ندارم و محتمل نخواهم داشت هم بد نیست به کار ببرم...
حال چه کند کسی مثلی منی که عمری پای اینترنت سپری کرده و قصد ترکش را ندارد؟آخر گویا وقت خالیم زیاد!است و چاره ای دلپذیر تر و هیجان برانگیز تر جهت پر کردن اوقات خود نیافته ام.
تجربه ی جالبی است و امیدوارم با توجه به وضع اقتصادی موجود,ادامه داشته باشد چرا که رفیق خوب این شبها و روزهایم شده مطالعه رمان و شعر,مجله و داستان,گوش نواختن به آهنگهای مورد علاقه ام,بعضا تماشای سریال زیبای فرار از زندان و....
اندیشه که گویا تفرجگاه پرهیزگاران است.
به دوستان:حالم خوب است میدانم که شاید نگران باشید همینطور که من نیز هستم اما فعلا حال محسنتان خوب است.
به خود بیخودم:مطلبی مذهبی را برای مکیال آماده کردم و نفرستادم ومطلبی سیاسی نیز به معضل قبلی دچار شد نمیدانم کی قرار است ترسم از مکیال یا همان خودم بریزد...؟
قابل توجه آق مرتضی:
ان شاالله از مطلب بعدی گذشته نویسی را شروع میکنم.
پی نوشت:
1.شرمنده حواسم نبود از مطالعه کتب درسی و سرگرم شدنم به امور علمی بنویسم.
2.پرهیزگار حقیقتا نیستم ,اندیشه ام به دو پول نمیارزد و فقط من باب تبرک و توجه,این سخن مولای دوست داشتنی تهی دستان عاشق پیشه را آوردم.

۴ نظر:

  1. چقدر خوب! واقعا خوشحالم که کتاب خوندن رو دوباره شروع کردی! محسن کتاب خوان رو خیلی دوست می دارم.
    منتظر مطالبت در مکیال هستم.

    پاسخحذف
  2. سلام
    مشتاق ديدار.كم پيدا شدي.
    ولي اشتياق ما به كتابخواني شما نمي ارزد!
    ان شاء الله محسن كتابخوان را بيشتر ببينيم.
    فعلا دوره همدردي من و شماست.
    يكسال را در تعامل با اينترنت راحت سپري كرد. البته فرج بعد از شدت بود. چون مين بوردم مودم سوزي حاد پيدا كرده بود! اما الان دوران نقاهت را مي گذرونه البته بدون اينترنت. به هر حال فلا دست ما از دنياي مجازي دوره. گرچه قبلا كه شرايط فراهم برد حظي نبرديم.

    پاسخحذف
  3. یه جوری میگی در مضیقم که اگه یکی ندونه میشینه زار زار گریه میکنه

    لطفا خودتونرو به اون راه نزنین.
    نگید چی ، چی میگی؟
    چی ، اشتباه میکنی
    من اینجا مدارکی دارم که میتونم باهاش حرفامو ثابت کنم.
    بگم بگم ....
    شما میدونید این چیه ( )
    یه کاغذه ؟
    نخیر این دفترچه حساب جنابعالیه
    بله ، نزارید بگم شما این پولی رو که توی حسابتونه از کجا آوردید
    هر چند من به شما علاقه دارم اما مجبورم که برای تنویر افکار عمومی واقعیت رو بگم
    در حساب شما چند روز پیش مبلغ هنگفتی واریز شده آیا شما میدونید این پول برای چی به حساب شما واریز شده ؟
    آیا شما میدونید این پولو چه کسی واریز کرده ؟
    من متاسفم که چرا شما وارد این جریان شدید
    چرا دوست دارید انکار کنید
    شما باید با گفتن حقیقت صف خودتون رو از اون فریب خورده ها و فتنه گران جدا کنید وبه آغوش ملت برگردین.
    من به شما توصیه میکنم اون 81000 تومن رو هم به صاحبش برگردونید و مثل یک گدا باشرافت زندگی کنید.
    والسلام.

    پاسخحذف
  4. به ها ها:
    باشه قبول...

    پاسخحذف