۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

سه اپیزودی


خرمن!
1.آتیش بازی....اونم تو یه جای پر از کاه؟....اگه آتیش راه بیفته چی...؟نه!من زیر بار نمیرم...
2.راست میگه آقای مهندس ها...خطرناکه....حادثه که خبر نمیکنه...کنسل بشه بهتره....
3.چی آتیش بازی خوبی شد...کاش منور بیشتری میگرفتین...پولش رو من میدادم...حیف شد...
4.صدات نمیاد...(سیم.....فیش...کیبرد....)چی...چی رو نیاورده....
5.من الان اول جاده ی مزرعه ام....یعنی برگردم به خاطر یه رابط....ای بابا.
6.بابا بهشون بگین دیگه این قدر رقص طول ندن...نمازم که کنسل شد....
240.7 کیلومتر رانندگی در یه روز تو ترافیک پایتخت معنوی ایران....
8.شام به من وسید نرسید,یه دوست رو از دست دادم,نگین رو هم ندیدم!اما جشن؛ قبلش و بعدش بهم خوش گذشت.
پی نوشت1:جشن خرمن,جشن شکرگذاری که سال سومی های زراعت برگزار میکنن در ضمن شام با محصولاتی تهیه شد که خود بچه ها کاشته بودند...
زینبی که نگین از آب درومد...
1.مرتضی میگفت یادته محسن قرار بود از گذشته بنویسی...
2.گذشتن داره برام امری عادی میشه...
3.و این نیز گذشت.
خسی در میقات
اگه عاشق یکی باشی,نه یکی عاشق تو باشه و توخبر نداشته باشی بعد بهت برسونن آره اون طرف ,عاشقت بعد تو برانداز کنی ببینی کی هم عاشقت شده تو هم حواست نبوده, تو این گیرودار اون عاشق تو, تو رو به یه دیدار کاملا عاشقانه(دهنم آب افتاد)دعوت کنه...
وای چه قدر شگفت زده میشی...بهترین تیپ رو میزنی میری قشنگ ترین شاخه ی رز رو انتخاب میکنی ...تا روز موعود...
اسمم واسه حج در اومد تو همون روزایی که حواسم به خدا نبود...حالا چند ماه وقت دارم تیپ بزنم...شاید این دفعه من عاشق اون شدم...
برداشت بد نکنین از تیپ زدن... (عبادت زاهدانه و ثوابانه منظورم نیست)

۴ نظر:

  1. خوبه كه مثل من محافظه كار نيستي ... فكر نمي كردم اينجوري بنويسي ... اين روزها زينب هاي زيادي نگين مي شوند ... طبيعي است ... اصلا ولش كن ... 4 سال ثبت نام كردم اسمم در نيومد... حالا تو مي روي بدون من... ياد سوره ي نباء افتادم ...

    پاسخحذف
  2. خوشا به حالت
    مارو كه راه نميدن، البته پر روييم هميشه سراغ كدخدا رو مي گيريم و گاهي هم حرفامونو به پاي كدخدا مي نويسيم.
    ان شاء الله هم با خدا حال كني هم با عشقت. حالا چه زميني باشه چه آسماني. براي ما كه خيلي فرقي نداره چون اصلا اهل حال نيستيم.

    پاسخحذف
  3. ظاهرا امشب قرار نیست خوابم ببره
    تازه سحر شده ومن .....
    اما
    سلام
    هرچند مخالف این جور سفرام ولی
    چون قرار بگذره
    امیدوارم خوش بگذره
    به معنای واقعیش خوش بگذره
    آره جوری که بقیه عمرت با خاطرش بگذره
    درست بگذره
    عمرتو میگم
    چون میگذره

    پاسخحذف
  4. تبریک می گم..

    یکم کعبه و بتخانه بهانه ست..

    به شما برنخوره ..میزان تاثیر گذاری رفتن به مکه به اندازه یه سفر به چین هم نیست.. حالا اگه آدم توریستی بره حداقل شعار نمی شه..بریم مکه.. که ببینیم..همین..بازم می گم کلی می گم نه شخص شما رو..

    پاسخحذف